Nya uppdateringar är live för esignering.se
Efter flera månader på raken med nya rekord med antal signeringar och nya kunder så är nästa stora uppdatering nu live. Esignering 2.2 som det kallas här internt.
De flesta uppdateringarna är sådant som man kanske inte ser, men märker av. Bl.a. så har vi ett mycket bättre system på plats för utskick och kvitton där tiden till att man mottar inbjudan att signera stundtals är mycket kortare, främst inbjudningar via e-post.
Men vi har också lagt till möjligheten för dig som kund att välja tidsfrist för dokumenten – en mycket efterfrågan funktion från våra kunder. Nu kan man välja mellan 1, 3, 7, 14 och 30 dagar innan fönstret för insamling av signaturer stängs.
örr var det alltid 14 dagar som användes vid nya dokument, dock kunde detta ställa till det för t.ex. köpeavtal där man önskade mycket kortare tid (säg t.ex. 1 eller 3 dagar) eller för styrelseprotokoll där tiden inte var lika viktig och man kanske önskade ett lite större fönster för att samla in signaturerna.
Vi är säkra på att vi har den enklaste tjänsten för digital signering av avtal genom BankID – om du har frågor eller funderingar, tveka då inte på att kontakta oss.
Skicka redan nu
Att skicka ditt första dokument tar bara sekunder och kostar endast 59kr.
Kom igång direkt!